Tylyä tekstiä! Steve Yzerman Detroitin tilanteesta: ”Tarvitsemme parempia pelaajia”
Detroit Red Wings -legenda Steve Yzermanin aika seuran general managerina on ollut punasiiville täynnä kärsimystä. Joukkue ei ole selvinnyt kesällä 2019 seuran johdossa aloittaneen kanadalaisen aikakaudella kertaakaan NHL:n pudotuspeleihin.
Red Wings romahti jälleen viime hetkellä pudotuspeliviivan alapuolelle ja fanit ovatkin vaatineet jo pidemmän aikaa isoon ääneen Yzermanin potkuja.
Yzerman listasi joukkueensa heikkouksia kauden päätöshaastattelussa.
– Tarvitsemme parempia pelaajia, Yzerman latasi suorat sanat TSN:lle.
– Meidän täytyy kehittyä ennen kaikkea tietyillä osa-alueilla. Voimme puhua maalintekovoimasta. Tarvitsemme lisää maalintekovoimaa, erityisesti viidellä viittä vastaan pelattaessa, seurapomo listasi.
Yzermanin puheista voi päätellä miehen olevan pettynyt myös joukkueen työmoraaliin.
– Jos katsomme pudotuspelejä, ja toivon todella pelaajiemme tekevän niin, meidän on pelattava sillä intensiteetillä ja päättäväisyydellä, jota pudotuspeleihin pääseminen vaatii. Mutta viime kädessä on minun ja valmennustiimimme vastuulla parantaa joukkuetta, Yzerman jatkoi.
Red Wings hävisi kauden viimeisen ottelunsa Florida Panthersille murskalukemin 1-8. Päävalmentaja Todd McLellan tylytti ottelun jälkeen joukkuettaan median edessä toteamalla, että jokaisen tulisi olla häpeissään tavasta, jolla kausi päättyi.
Red Wings on nähty pudotuspeleissä edellisen kerran keväällä 2016. Seurajohdolla on palkkabudjetissaan 11 miljoonaa dollaria vapaata tilaa ensi kauden joukkueen vahvistamiseksi.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Näkökulma: Brady Tkachuk -kaupan voittajasta ei ole epäselvyyttä
- Näihin neljään seuraan Brady Tkachuk oli valmis siirtymään
- NHL:ssä jättitreidi! Brady Tkachuk vaihtaa maisemaa
- Toronto-fanit raivoissaan – uuden GM:n jättitreidi sai murskatuomion: ”Paska organisaatio”
- Toimittaja: Kasperi Kapanen vaihtamassa joukkuetta NHL:ssä!
- Florida ja Seattle leipoivat treidin NHL:ssä – hyökkääjälupaus vaihtaa seuraa
- Yksi vaihtoehto vähemmän vapaille markkinoille – Edmonton teki 20 miljoonan diilin NHL:ssä
- Jarmo Kekäläinen iski tähdelleen hurjan sopimustarjouksen – lähes 50 miljoonaa dollaria!
- Mestarihyökkääjän jatkosopimus julkistettiin kesken Stanley Cup -juhlien – ”Kaksi v*tun vuotta”
- Paljastus: Jesperi Kotkaniemen kauppaaminen oli jo lähellä
- Jysäyttääkö Florida jättitreidin? Tarkoittaisi Anton Lundellista luopumista
- Yksi vaihtoehto vähemmän vapaille markkinoille – Edmonton teki 20 miljoonan diilin NHL:ssä
- Toimittaja: Kasperi Kapanen vaihtamassa joukkuetta NHL:ssä!
- Elliotte Friedman: Toronto virittelee jättikaappausta Tampa Baysta!
- Kaupataanko Rasmus Ristolainen viimein? ”Todennäköisesti”
- Paljastus: Jesperi Kotkaniemen kauppaaminen oli jo lähellä
- Mestarihyökkääjän jatkosopimus julkistettiin kesken Stanley Cup -juhlien – ”Kaksi v*tun vuotta”
- Jarmo Kekäläinen iski tähdelleen hurjan sopimustarjouksen – lähes 50 miljoonaa dollaria!
- Florida ja Seattle leipoivat treidin NHL:ssä – hyökkääjälupaus vaihtaa seuraa
- Toronto-fanit raivoissaan – uuden GM:n jättitreidi sai murskatuomion: ”Paska organisaatio”